top of page
Keresés
  • Szerző képeAnna

Én elmentem a vásárba..

Sziasztok !


Először is ki szeret piacra, vásárba járni?! Kezeket fel! :)

Imádom a hangulatát, bár jellememből adódóan a szofisztikáltabb változatában tudok igazán lubickolni, de amúgy hétvégén jöhet minden mennyiségben.


Így volt ez most vasárnap is (05.20.), amikor egy jó kis bolhapiaccal indítottunk, és aztán a váci vásárban kötöttünk ki.


A szokásos módon sétálgattam, bámészkodtam, és legnagyobb meglepetésemre egy olyan szuper standra bukkantam, ami telis tele volt "spiri' cuccokkal: OM jeles, elefántos felsőkkel, nadrágokkal, ruhákkal. Egy igazi kincses bánya!!!


Fotó a standról

Nagyon ritkán szoktam amúgy ruhaneműt venni vásárban vagy piacon mostanság, de ez egyszerűen kihagyhatatlan volt! Ráadásul az árusok is annyira kedvesek, készségesek voltak :)


Ezeket a felsőket vettem, imádom őket! <3



Nem terveztem ilyen jellegű posztokat a kezdet kezdetén, de ami jó az jó, és miért ne lehetne ez az oldal kicsit a reklám helye! :)


Menjetek bátran, szerintem a fenti kép alapján könnyen megtaláljátok majd őket.


Addig is belinkelem a Facebook csoportjukat:

https://www.facebook.com/groups/1606962786246211/


Legyen szép estétek!


Szeretettel,

Anna :)



470 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Iratkozz fel, hogy értesülj az új posztokról!

bottom of page