top of page
Keresés
  • Szerző képeAnna

Elkezdődött..

Sziasztok!

Aki jól ismer, az tudja, hogy az elmúlt pár évben, mennyire fontos szerepet tölt ki az életemben a spiritualitás, önmagam megismerése, szeretete és mások támogatása hasonló helyzetekben.

Úgy érzem, eljött az ideje, hogy újra kicsit ebbe az irányba is kacsintgassak, és az eddig tanult technikákat, az eddig megélt és vezetett kezelések után, végre én is ThetaHealing

konzultációkat tartsak.

Ahogyan azt az egyik posztomban is írtam, márciusban vettem részt egy ThetaHealing

tanfolyamon, és az elmúlt hetek, hónapok gyakorlásai, tapasztalásai, rendkívül hitelesen igazolják ennek a csodás módszernek a hatását.

Ha szeretnétek:

  • kicsit tisztábban látni,

  • megismerni önmagad,

  • tisztába kerülni az önszabotáló tudatalatti programjaiddal,

  • megérteni miért kerülsz ugyanabba a helyzetbe már ezredjére,

  • ha boldog párkapcsolatra vágysz,

  • szeretnél különböző dolgokat bevonzani az életedbe,

nos, jó helyen jársz!! :)

Pontosan ezeken dolgoztam és dolgozom én is az utóbbi időben elég magas hatásfokon! ;)


Várom a jelentkezésedet egyéni konzultációra:

  • levélben kapcsolj.boldogsagra@gmail.com emailcímre,

  • Facebook oldalom privát üzenetben

  • és a +36705155715-ös telefonszámon!


További infó a ThetaHealing fülön, közvetlen link itt -> https://kapcsoljboldogsagr.wixsite.com/boldogsag/thetahealing


Kapcsolj boldogságra!

Anna :)


226 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Iratkozz fel, hogy értesülj az új posztokról!

bottom of page